Thursday, March 4, 2010

My life just doing nothing.. I just live this life like very normal.. Bukan takde joyride just lebih bosan dari joyride tu.. But u know what itu yang aku suka.. Hahaa.. Ntah! Aku bukannya kaki jalan.. Aku bukannya kaki shopping.. Except kalo aku gi jalan2 aku akan cari 2 benda ni jek.. Cd's and books.. Bosan kan.. Hey! itulah hidup aku.. Aku lebih suka dok umah tengok tv dari keluar panas2 tu pastu ngan ramai orang..

Bukan aku anti sosial.. But aku lebih suka dalam kelompok yang underground2 nie.. Hahaa! Aduyai!!! Actually aku tak tau nak cite ape.. Tapi tadi aku gi tesco.. The best part is aku dapat my fav magazine.. 'Epop'.. Hahaa.. Yang lawak tu bila masuk tesco jek aku terus jek tuju kedai buku tu.. Padahal aku dah datang 2 kali n takde pun majalah tu.. But dak ni memang tak kenal erti kata putus asa kalo benda tu dia suka.. Hahaa.. Dari jauh aku nampak majalah tu and yang scary nya just tinggal satu.. Aku dengan rasa berdebar takut ada orang ambik sebelum aku terus berlari tanpa menghiraukan orang disekeliling aku.. Sampai de kakak tu terpaksa brek kaki mengejut bila aku berlari depan dia dengan laju.. Aku plak sengal.. Kaki aku tak boleh plak nak slow.. Yang paling membahagiakan apabila buku tu sudah berada di tangan aku..;p Aku senyum jek sepanjang perjalanan aku dalam tesco tu.. Hahaa.. Sengal tol! But really made my day..

No comments:

Post a Comment