Friday, March 26, 2010

Today feeling..(-_-)

Today feeling not bad..
Kat opiz ok jek...
Ramai gak yang cuti and mc so sunyi sket..
But dah lama2 best aku duduk kat kartografi tgkt 3..
Asyik gelak jek keje aku.. Hahaa..

Aku nak citer pasal time ngaji tadi..
Selalu lepas budak Irfan ni memang takkan ada budak lagi datang..
Coz kre dia yang paling last datang..
So aku ingat nak masuk dah..
Tapi abah nak solat jap so aku stay kat luar..
Tak lama lepas tu ada sorang budak ni datang..
Selalu dia ngan abang dia..
Tapi tadi abang dia dah datang..
Adik ni datang ngan bibir dia cam de pecah sket and kesan darah..
Pastu mata dia merah cam baru lepas nangis and hidung dia merah gak..
Tetiba aku sedih plak tengok dia..
So aku terus ajar dia ngaji..

Selalu dak2 ni lepas aku ajar aku suruh diorang baca 2 x pastu baru balik..
Tapi tadi aku kesian kat dia..
So aku suruh dia balik..
Kebetulan plak arini ada orang bagi pulut kuning coz ada budak naik Al-Quran..
Anak murid aku lah tu.. Hahaa..
Tapi tadi bila aku tengok budak tu aku rase nak jek peluk dia..
Tapi laki ar plak..
Kalo pompuan dah lama aku peluk dia..
Cian dia..
Baca tadi pun cam tersedu2 dia..

Pastu tadi aku nangis dalam toilet..
Ntah..
Sometimes aku akan rase tetibe jek nank nangis..
So aku nangis jelah..
Biar lepas perasaan tu..
Kalo tak berat jek hati aku ni..
Tadi lepas nangis lapang sket hati aku ni..
Lepas rindu aku kat sape2 yang aku rindu..

No comments:

Post a Comment