Sunday, March 21, 2010

KEEP HOLDING ON

Aku ni memang seorang yang penyedih.. Serious.. Aku ni cepat sebak.. Hari tu aku tengok Super Junior.. Pasal Dong hae.. Bapa dia meninggal and dia sedih sangat.. Aku ingat lagi kalo boleh dia wish bapa dia datang ke konsert even sekali.. Time tu aku dah nangis dah.. Pastu tadi aku bukak balik yang diorang pernah accident.. Tahun 2007.. Aku sedih sangat.. Tapi sayang time tu aku tak kenal lagi diorang.. Aku baru tahu je.. Tapi aku sedih sangat.. Nasib baik diorang takpe.. Time tu yang terlibat ngan accident.. Eunyuk and shindong minor injury.. Lee teuk and kyuhyun major injury.. Especially kyuhyun.. Dah ar yang aku minat semuanya yang accident.. Kyuhyun adalah 1st yang aku suka dalam super junior..

Even time tu dah berlalu but still aku rase sedih sangat.. Serious aku nangis.. Aku sayang sangat kat diorang.. Ni diorang tadi wat perfomance kat bukit jalil.. Really my fav one.. I just wish diorang akan stay healty and always gonna be in my heart forever and ever.. Keep holding on.. Stay together.. Even when i'm old geezer and you guys already split but i will keep those memory that I watch in my heart.. I really miz their happy time together..

No comments:

Post a Comment