Monday, March 29, 2010

HIS VOICE

I just so stunning when I'm heared his singing..
Erk! Konfiden jek speaking aku betol..
Hahaa..
Tapi serius beb!
Aku jadi so excited sangat..
Suara dia sedap gila..
1st time aku boleh rase suara dia yang besar and sedap sangat..

Actually konsert ni kat shanghai..
Patut Kyuhyun nyanyi..
But yang 1st tu Donghae kaco..
Dia nyanyi part kyuhyun should be sing..
And then the 2nd part bile kyuhyun dah ready nak nyanyi..
Eunhyuk plak muncul dari belakang and sing..
Time ni yang aku nak highlight kan beb!
OMG!
Suara dia so manly..
Even beberapa rangkap jek but dah cukup buat hati aku cair dekat dia..
Hahaa.. Sengal tol!!!
The song called Puff The Magic Dragon..
Nak try download ar lagu ni..
Sesape try ar cari and dengar..
Especially part Eunhyuk sang..
Just make my heart beat harder..
Hahaa.. Just ignore me..:p

No comments:

Post a Comment