Saturday, March 20, 2010

When I become a secret admire

Aku start time skool menengah.. Aduyai! Segan nak cerita.. Hahaa.. Aku ada suka kat sorang dak ni.. Aku perasan dia masa ble ntah.. Tapi time tu baru form 1.. Kawan2 yang lain tau aku suka dia.. Time naik form 2 ada member aku satu kelas ngan dia.. Yang kelakar tu siap dapatkan untuk aku no phone rumah and alamat budak tu.. Tapi tak dinafikan aku jelez bila kawan aku ni baik ngan dak ni.. Hahaa.. Tapi tu ar.. Siap bagi alamat and no phone rumah.. Aku pernah nak try anta surat kat rumah dia ni nak bagitau yang aku suka dia.. And pernah terfikir nak kol dia gak.. Hahaa.. Lawak tol ar.. Kawan2 aku semua tau aku suka dia.. Kalo nampak dia lalu dekat aku mesti aku malu.. Padahal bukannya dia tau aku suka dia.. Pastu kawan2 aku suka sakat aku.. Hahaa.. Aku suka dia lama gak.. Sampai form 4.. 4 tahun tu.. Hahaa..

Second ni time skool menengah gak.. Orang yang kedua aku suka dekat skool aku.. Form 4.. Dia satu class ngan aku.. Wah! Berani mati bagitau ni.. Jangan ada dak skool aku baca dah.. Mesti kantoi aku suka sape ni.. At 1st aku tak suka pun dia.. Kita kawan2 satu class.. Yang peliknya dah 3 tahun aku skool kat situ tapi form 4 tu baru aku perasan dia.. Ada satu petang tu tetiba aku ada perasaan yang pelik.. Cikgu kelas kitorang buat class tambahan kat umah dia pasal result kitorang terok sangat.. So de petang tu aku ngan de yang tunggu kat bustop kat umah aku.. Pastu aku nampak dia ngah naik basikal.. Ntah kenapa aku tetiba tak suka bila dapat tahu dia pun ada.. Pelikkan.. Tetiba perasaan aku tak tenteram.. Pastu kitorang gi class tambahan tu.. Dah lama2 tu tetibe tanpa aku sedar aku suka kat dia.. Aku suka sangat tengok dia.. Sampaikan aku sanggup masuk latihan basketball semata2 kerana dia.. Sebab dia pemain basketball.. Yang buat aku lagi segan tu bila time aku nak main basketball dia pegangkan my dompet.. Aku penah main congkak ngan dia.. Masa tu Tuhan je tahu perasaan aku.. Hahaa.. Tapi sayangnya.. Aku hanya kenal dia sampai form 4 jek.. Pasal dia pindah Sabah.. So aku hanya kenal dia untuk setahun tu jek.. But still.. What a great experience..

P/S : Ini adalah pengalaman aku jadi secret admirer.. Time kat skool dulu 2 orang nilah yang aku suka.. Kat U pun aku ada suka sorang.. Yang ni pun aku suka pandang pertama.. Yang ni aku citer lain kali.. Saja nak share ngan korang.. Hahaa.. Cerita lama2.. Tapi suka perasaan bila kita suka kat seseorang senyap2.. Coz ko still akan malu even dia tak tahu ko suka dia.. Hahaa

No comments:

Post a Comment