Thursday, March 4, 2010

Tadi otw balik de kat tengah jalan tu ada kereta uncle cina tu tiba2 perlahan.. Tahulah kalo jalan ngan mak mulut dia akan membebel kalo de pape hal.. Uish!!! Cakap mak sendiri.. Hahaa.. Sayang Pn. Mazenah.. And En. Gani.. Back to the story kebetulan plak kete aku yang kat blakang van uncle tu.. Abah hon dia.. Pastu dah lalu sebelah uncle tu baru tau kete dia rosak.. Enjin dia cam problem.. Dia pandang.. Kesian plak aku tengok.. Uncle tu dah tua gak.. Ntah! tetiba timbul plak rase bersalah aku.. So aku doakan kete dia ok and dia pun ok..

Lagi satu tadi time otw balik gak.. Dah nak sampai umah pun.. Tetiba tu aku punya jantung cam de degup yang rase cam kalo de orang pasang muzik kuat tu kan dada kt cam rase beat muzik tu.. Tu aku yang bengang.. Aku pantang betol kalo de orang pasang kuat2 muzik dalam kete sampai nak pecah speaker tu pastu bukak tingkap.. Memang menganggu aku betol.. Pastu hujan.. So dia naek kan tingkap.. So takde ar terase sangat but still kalo dia de kat sebelah kete aku still boleh rase tau dia punya beat muzik tu.. Panas gila hati aku.. Memang menyumpah jek dalam hati.. Terus menyirap aku masa 1st time aku terdengar beat tu.. Memang aku usha jek kete tu.. Dalam hati jangan cite ar.. Semua word keluar.. Hahaa.. K ar

No comments:

Post a Comment