Monday, March 8, 2010

' What I Like About Pandamen '

1. Coz drama ni Jay Chou yang direct.. Absolutely aku nak tengok cara jay chou direct.. But u know what.. I do know style jay chou.. Sebab aku pernah tengok dua story yang dia direct.. So aku tahu cara dia.. Hahaa.. Macam tau sangat.. Aduyai!!!

2. Coz pelakon2 dia.. Cute sangat.. Especially Pan da and awek yang dia suka pun cute sangat.. And of coz semua pelakon2 yang terlibat dalam drama ni.. Pandai Jay Chou pilih.. Wah!!! puji lebih nie.. Last but not least sebab de Jay Chou and Jerry Yan.. Even Jerry keluar jap jek but I still love him.. And know love to c him at drama ' down with love '..

P/S : This 2 reason adalah kenapa aku tengok drama ni.. Kalo drama ni bukan Jay Chou yang direct mesti aku tak tertarik sangat nak tengok.. Sebab memang pada awalnya aku tak suka nak tengok sangat.. But then bila aku dapat tahu Jay Chou yang direct terus aku tertarik nak tengok.. Pastu sebab pelakon dia.. Aku suka tengok Panda.. Dia cute sangat.. Kalo takde mereka2 ni pasti aku takkan tengok drama ni coz aku pun bukannya minat cerita super hero ni.. Hahaa

No comments:

Post a Comment