Wednesday, March 17, 2010

AKADEMI FANTASIA 8

Hahaa!!!
Finally..
Kali ni aku nak suka siapa ek?
Yang pasti aku kena ada top 3..
Sekarang aku dah ade sorang yang aku suka.. Daus.. Hehee..
Aku suka dia start tengok muka dia kat paper lagi..
Best or tak best tu laen cerita..
Yang penting aku suka pandang pertama ngan dia..

My very fav AF.. Of coz AF2..
Always on memories..
I love the diaries..
I love the friendship..
I love the konsert..
Sampaikan aku sanggup beli konsert diorang dari konsert 1st-10..
Except konsert 7 tak dapat beli..
Kalo ada diari punya cd aku sanggup beli..
AF2 is the best ever..

AF1 - Minat Vince, Adi and Azza
AF2 - Minat Zahid, Linda and Anding
AF3 - Minat Reza, Idayu and Elliza
AF4 - Minat Farhan, Lotter and Amirul
AF5 - Minat Syawal, Noni and Aswad
AF6 - Minat Stacy, Nadia and Naim
AF7 - Minat Akim, Hafiz and Zizi



No comments:

Post a Comment