Thursday, March 18, 2010

Still in my heart

Tadi dah lepas makan lunch aku saja je tengok majalah kat depan cafe tu.. Ada gerai jual majalah and paper.. Tetibe aku ternampak klik.. Yang buat aku ternampak sangat sampai nak beli even duit dalam poket ngah sket tu.. Of coz pic Super Junior.. Hahaa.. Terus aku beli.. Dah tak fikir 2 3 kali dah.. Terus beli.. Padahal dalam poket aku just ada RM4.00 jek.. So lepas beli tu terus kosong poket aku.. Nasib balik abah amik.. Aduyai!!!

Tak sangka aku masih dan still akan terus menyokong Super Junior.. Ni lagi2 diorang akan buat show 20 haribulan ni.. Aduyai! Rase dekat je diorang ngan aku.. Even aku tak dapat tengok diorang.. Tapi dapat tengok dalam youtube pun jadilah.. Hehee..

Super Junior always in my heart.. Forever.. Really love them so much.. Especially Eunhyuk.. Hahaa.. And of coz rest of them.. 13 Of them..

No comments:

Post a Comment