Saturday, February 27, 2010


My heart not ready yet for any relationship with guy.. Why??? I don't know either.. Maybe hati ini masih menginginkan kebebasan dalam dirinya.. Hahaa.. Wah! Ayat x menahan.. Aduyai!!! Aku rasa aku tak puas lagi hidup dengan family dan yang paling penting sekali adalah hidup untuk diri aku sendiri.. Banyak yang aku tak buat lagi untuk diri aku.. Banyak sangat.. So aku taknak ada apa2 ikatan dengan sesiapa.. Bukanlah sampai nak tunggu aku buat apa yan aku nak.. But at least half of my wish dah tercapai..

Aku bagi masa untuk diri aku sampai 27.. Itu paling awal.. Paling lambat dalam 30.. Tapi itu semua di tangan Allah.. Cepat or lambat itu urusan Dia.. Cuma aku mengharapkan yang terbaik untuk diri aku.. Huh! Apasal lah aku tetibe bukak topik ni.. Actually kan aku ni kalo tengok cerite romantic mesti aku yang malu.. Hahaa.. Ntah! Bukan perasan just dah memang aku punya pe'el.. Tapi aku suka tengok.. Tapi bukanlah cerita romantic2 yang cam orang putih tu.. Tapi aku suka scene romantic dalam drama korea and taiwan.. Dia sweet and cute sangat.. Sometimes I wish can be like that.. Hahaa.. Kuat berangan dak ni..

Back to the story kalo aku dah ready nak bercinta pun takde calon tok aku.. Hahaa.. So aku solo2 dulu ar.. Tapi kalo ade pun aku tak ready.. And taknak fikir sangat pasal hal2 ni.. Hey! Dak ni masih x cukup umo nak citer2 pasal ni.. hehee.. Dak ni masih berjiwa remaja yang masih ingin melihat dunia ini dengan orang2 yang dia sayang..

4 comments: