Saturday, February 20, 2010

Piano or Guitar???

Guitar..
Someone who can play guitar adalah seorang yang cool..
berjiwa kreatif..
Yelah.. gitar tu ada berapa tali jek..
But 4 someone who just love music will create something cool and made this life even cheerful..
My fav 1 ntah.. belom jumpa lagi yang suka..
But jeles sangat kalo jumpa ngan orang pandai main gitar..
Nak sangat blaja pastu play my fav songs..


Piano..
Love 2 c someone who can play piano..
very beautiful..
4 me org yang pandai play piano adalah seorang yang berjiwa halus..
lembut..
My fav 1 Yu Hao and Jay Chao..
Really admire them..


If ada 2 org yg come 2 me.. Sorang pandai main piano.. Lg sorang pandai main gitar.. Who I will choose??? Mmmm.. Ntah.. hard 4 me.. Maybe I just wait until someone can play both and I will marry him.. Hahaa.. Uniknya cita2.. Hahaa..:p


P/S : Bukan x suka instrument lain.. Tapi piano and gitar dia ada some feeling yang tak boleh aku nak ekpress kan by words.. Only can show in emotion.. Bagi aku lah.. Maybe aku sendiri memang suka 2 instrument ni berbanding instrument yang lain.. So nmpk cam bias sket bila aku just like this 2 beautiful instrument..

No comments:

Post a Comment