Monday, February 1, 2010

Going aWay Present


P/S : Dekat c-nie saya nak ucapkan terima kaseh yang x terhingga kepada sesiapa sahaja warga Kartografi.. Especially Cik Ita yang banyak tolong and jaga diah kat sana.. To Pn. Hariah yang selalu share story and selalu ajak makan sama2 kat pantry.. Hehee.. To Abg Man yang pernah blanje makan coklat time bezday aritu.. Pastu kepada sesiapa sahaja yang selalu belanja and bagi tunjuk ajar.. Halalkan makan minum dan ilmu sepanjang saya berada di sana.. And maafkan segala kesalahan.. Wish kartografi akan terus success and being among a top successful seksyen JUPEM even NRE.. hEhee..


Lupa plak.. Lagi satu present by Tn Hj. Ismail.. Tapi yg ni bukan going away present tapi Tn. Hj. Ismail bagi time aku tolong dia wat keje.. Tapi kebetulan aku plak dah habis keje kat situ so kire cam present gak ar tu.. Thank u Tn. Hj. Ismail..


Diz one yang sangat special from Kartografi tingkat 6.. Diz present sangat2 menyentuh hati aku.. Hehee.. and i love it this writing hand.. Tapi tak tahu siapa punya tulisan.. Diorang bagi keychain and wit.. Thank u banyak2 not just the present tapi sepanjang saya berada di Kartografi.. My very 1st experiend working opiz.. Ngan cam2 orang aku jumpa.. Kenal.. Tapi semuanya aku sayang..





Diz present fifi bagi.. Anak Cik Ita.. Thanks fifi.. Cute sangat.. Akak buat perhiasan kat rumah akak.. Hahaa..




Diz one present by Kak Dana.. Thank u kak dana.. Cute sangat.. Abah dah plan nak taruk bunga ni kat dalam kereta.. Hahaa





Diz one kak Emy bagi.. Thank u kak emy.. Even diah bukannya reti pun pakai handbag ni and tak pakai make up pun.. But definately gonna use it when i ready.. Hahaa

No comments:

Post a Comment