Saturday, February 20, 2010

I hate doing something yang aku tak biasa buat..
Especially bila aku dah biasa buat sesuatu benda yang menjadi rutin harian aku tetiba aku kena ubah rutin tu..
tak kisah lah pasal makan ke? pasal apa yang aku buat ke? keje ke? or apa-apa ke?

Contoh terbaik yang aku kasi kat c-nie my time sleep..
kalo time aku keje dulu time tido aku dalam sebelum kol 1 pagi..
tapi awal2 dulu kol 11 kre dah dreaming dah..
but after that getting late until around 1 am..
pastu aku dah tak keje dalam 2 minggu aku m'anggur kat umah..
my time sleep paling lambat kol 4 stengah pagi..
paling awal kol 2 lebih am..
so bile aku nak set balik my time sleep boleh poning my head..
aku cepat ngantok coz aku bangun awal..
aku tak suka kalo aku masuk tido awal..

banyak lagi yang sekarang ni rutin harian aku berubah..
suasana baru so rutin aku pun baru gak..
now i just get use of it..
it's take time..
but I will try..
just I hope it come slowly..
Kalo terlampau mendadak sangat perubahan dalam hidup aku nanti aku yang tension macammana aku nak handle my life yang cam messy gila..
aaarrgghhhh!!!!!!!
I hate it..
Bukan aku tak suka pada perubahan..
just i'm not ready yet..
boleh..
tapi slow2..
I just need strength..

No comments:

Post a Comment