Friday, February 12, 2010

My pHenoMenoN

I've got so much favourite in my life.. But the most yg jadi my craziest favourite yg nak share kat c-nie..

1st.. Drama Kami the series.. Yang peliknya time premier kat 8tv aku tak tengok pun.. But bile diorang ulang balik that drama baru aku suka dan rajin sangat tengok.. Sampaikan aku copy cerita ni dari my member and watch everyday until I can hafal dia punya dialog.. Seriously.. Pastu aku akan cari gambar diorang kat google and jadikan my wallpaper.. Every magazine yang ada muka dak2 kami ni mesti aku beli.. And the most climax bila Kami go to panggung.. Kami the movie.. Aku tengok kat Mid Valley with my friends.. Time ni dah nak ujung2 dah.. Nasib sempat tengok.. Then of coz i will wait 4 the cd to come.. Setakat tengok kat panggung sekali mana puas beb!.. Sampaikan buku untuk filem tu pun aku beli yang berharga RM30.00.. At the time aku memang gila ngan Kami..

2nd.. With Super Junior from korea.. Always gonna be my fav.. 1st time aku kenal diorang from 'Sorry sorry'.. I love the song.. I love the dance.. Then I love kyuhyun.. Yap.. He is the 1st member of suju that i like.. His cute!! One day aku bukak channel V or MTV tetiba aku tengok MV Super Junior called 'It's You'.. Diz song is really fall my heart.. And I so stunning c diz 1 boy yang aku x kenal muka dia coz they so damn many.. Got 13 of them.. No way I can remember and recognize them so fast if I not well known them.. Tapi lama2 aku tau siapa dia yang telah membuat hati aku cair ngan dia hanya sebab I love his dance and his move.. That person was Eunhyuk.. Lepas ni yang aku jadi gila sgt ngan suju.. Everyday aku akan tengok youtube pasal super junior.. Then day by day i can remember all of them and know about all of them.. Their show.. Their radio show.. Everything about them.. Sekarang diorang akan buat konsert kat Malaysia this march.. Sebab diorang gak aku suka dengan Epop!!!

No comments:

Post a Comment