Sunday, December 2, 2012


When u met all those people in ur life..
Don't u ever think that they came to your life for a reason?
tak semestinya kau hanya boleh belajar di sekolah untuk cari ilmu..
Even di luar ko pun boleh cari ilmu..
Bukan sahaja ilmu tapi pengalaman...
It's very important in order to live...

Bagi aku setiap apa yang aku alami di sekeliling aku mesti ada sebab..
Of coz kt tak kan pernah perasan benda tu semua..
But then bila kita da lalui benda tu then baru kita akan terfikir balik yang patutlah aku camni or camtu...
Heheee..
Aku bagi contoh ek..
Dulu aku memang selalu pergi nilai umah makcik aku..
Tapi x sangka rupa2nya nanti aku memang akan duduk umah makcik aku sebab keje kat nilai..
N aku duduk umah makcik aku 8 bulan semasa aku keje kat nilai..
Aku rasa sekarang ni kalo aku x dapat keje skang ni mesti aku stay lagi umah makcik aku.. Hehehee

Pastu contoh lain aku boleh bagi..
Aku ingat lagi 1st time aku pergi bird park..
Serius memang best sgt2 tempat tu and 2 jam lebih gak aku jalan2 kat dalam tu even dapat tgk show die lagi..
Past bagi merak makan n macam2 ar..
Memang best pastu boleh jumpa macam2 jenis burung n de yang die lepas macam tu jek kat dalam tue...
N last2 sape sangka aku dapat kerja kat situ gak..
Maksud aku bukan kat bird park tapi area2 deat situ gak aku dapat keje..
Heheee..
Ntah bila aku dapat pergi situ lagi.. Hehee

So ni antara contoh2 yang aku boleh share yg terjadi dalam hidup aku..
So ok ar tu kan..
Aku rase korang pun de gak mengalaminya just kekadang kita x sedar pun..
Bila kita tenung2 balik hal lama n skang mesti baru cam tersedar yang macamni rupanya caturan hidup..


No comments:

Post a Comment