Tuesday, December 4, 2012



We talking about phenomenon...
Aku paling takkan lupa tahun 2001 n 2002..
Serius memang tahun favourite aku...
Kalau ada machine time aku nak putar balik masa aku time tahun tu..
Time aku paling lepak n kaki tivi.. Hahahaa

Beach Boys... GTO.. With Love... Perfect Love.. Ice World.. Power Office Girl.. Narita Divorces.. Anchor Woman.. Long Vacation.. Over Time..
 Title yang kat atas adalah drama jepun yang pernah di tayang kat tv3.. setiap hari sabtu n ahad kol 6 petang.. N itu ikut turutan drama itu ditayangkan...
So apa yang aku nk cakap yang aku x penah miss tgk semua drama2 jepun ni except pernah termiz 2 3 episod.. Heheee.. 
Serius memang gila r time nie..
Kerana drama2 ni gak yang menyebabkan aku terjebak meminati bidang penulisan..
Hehehee..

No comments:

Post a Comment