Thursday, December 6, 2012



Mad like a madness
Actually da lama gak aku x bengang se bengang tu tadi..
Aku sebenarnya paling pantang kalau benda kecik punya hal tapi die melenting macam pe yg aku buat tu macam penjenayah..
Uuuaaaarggghh.....
Aku punya darah pe lagi naiklah tadi..
Da lama aku x tinggi suara tadi aku rasa suara aku agak tinggi gak ar..
Mood da la tengah x baek ni coz sembelit..
Nasib diri...

Aku ni sebenarnya panas baran gak..
Tapi kalau kawan2 yg kenal aku mesti x caya aku nie jenis yang cepat marah n baran..
Tapi kalau family diorang tau aku macammana..
Aku kalau marah xdelah maki2 orang or hempas2 barang or baling2 barang smpai pecah..
Hahahaa..
Aku ni jenis yang pemarah yang senyap..
Tu yang bahaya tu coz silent can kill urself....

Tapi aku puji gak aku punya kesabaran n tahap pertimbangan aku..
Wah!!! Puji diri sendiri.. Hahaa..
Contoh yang aku boleh bagi time aku form 1..
Aku ingat lagi time tue..
Kalau untuk nota sains kan kt akan pakai buku nota yang panjang tu kan so aku ni memang rajin tulis nota even tulisan cam cakar ayam.. Hahaa
So satu hari kawan aku yang dua orang nie nak pinjam nota aku tok buat nota..
Ntha kenapa diorang berebut pun aku x tau..
Padahal boleh jek masing2 dok sebelah2 n nota aku kat tengah2 n korang salin jelah kan..
Ni tak.. Berebut2 sambil tarik nota aku..
Last2 ntah camne muka surat nota aku tu terkoyak..
Terus dua2 berhenti berebut nota aku then diorang terus tengok muka aku...
Aku gelak jelah.. Aku cakap xde pape nanti aku boleh salin balik jek..
Tapi muka diorang serius cuak gila n rasa bersalah yang amat sangat..
Tapi bagi aku xde benda ar..
Setakat nota bukan pe pun lain ar duit 5o note dia koyakkan memang aku minta balik.. Hahahaa

No comments:

Post a Comment