Tuesday, December 18, 2012



Susahnya nak hidup dalam kedewasaan..
Nak act like old kid memang x boleh dah coz umur aku pun kalo orang dengar da tua.. Hahaa
Tapi kalo tengok aku maybe diorang cakap takpe muda lagi.. Hehehee
Bukan apa just penat nak hadapi dunia ini yang macam apa jek..
Bukan nak lari dari tanggungjawab tapi bosan..

Bila kita da dewasa ini kita mula tau acam2 hal..
Ada yang baik n ada gak yang macam bangang..
N then mula memasuki another rekationship n last2 macam bongok jek.. Hehee
Sebab apa aku letakkan benda tu atas kesalahan aku sendiri ar kot..
X tau nak hargai benda tu then orang pun x hargai aku gak ar kot.. Hahahaa

Apa-apa pun apa yang aku rasa sekarang ini macam bangang..
takpe just tunggu untuk beberapa bulan ni then aku ok kot..
N for the information kat sini bukan aku yang bangang tapi.........................
So take care everyone..

Aiteee.....=D

No comments:

Post a Comment