Friday, December 21, 2012


Asal nak meeting jek bz die cam bangang..
Aku ingat bulan nie punya plan da baik punya..
Tapi masalahnya selagi x sampai kol 2.30 mmg x kan aman hidup aku.. Hahaaa
Paling terok bulan ni coz unit aku yang handle meeting..
So aku da setlekan tok bahagian makanan..
Ntah camne bile nak meeting nie atok yang aku order mkn nie boleh cakap mana ada kitorang order tok 2.30 punya meeting.. Padahal aku dah hantar borang senin tu and rabu tu aku kol balik just kames time nk meeting tu aku x igtkan coz bz ngan bundle jadah tue..
Aduyai..
Da ar ramai pula yg datang meeting slalu x smpai 4 org jek nie lebey plak orangnya..
Mmg cam pe jek aku da bengang gile da pasal makan tu..
Naseb baik syasya ada..
Aku nak marah atok tu pun da tua..
Lagi satu tangan2 aku mesti akan luka coz banyak pegang kertas2 tu kan tajam and fail2 tue.. Mmg cam pe jek..
Penat wei.... Penat sangat2..
Da tu asyik naik turun naik tangga..
Da ar aku dok tingkat 3...
Cam pe jek..
Hahaaa..
Ntah pape jek aku tulis..
Malas nak tulis..
Sok abang aku nak kahwin..
So happy 4 him...
Aku doakan dia bahagia ngan pasangan dia hingga ke akhir hayat.. Amin..

No comments:

Post a Comment