Sunday, December 16, 2012


THE PARENT

Setiap kali anak-anak menghadapi kesusahan ibubapa kita adalah orang yang akan dicari..
Coz they will try to solve everything..
Susahnya memegang peranan sebagai ibubapa..
Aku tak rasa akan mampu menggalas tanggungjawab itu dengan baik..
Setelah apa yang keluarga aku alami n sedang alami sekarang ni kalau aku jadi mak abah memang aku rasa akan hilang pertimbangan n tak tau macammana nak handle..
Dat's why Allah x bagi lagi aku kahwin ke apa coz Dia tahu aku x bersedia untuk semua ini..
Entah bila pun aku tak tau..
Walaupun umur aku da makin meningkat..
Malah kawan2 sebaya aku n de yang bawah aku pun da ramai yang da kahwin..
Risau gak nanti aku da tua tak laku pula.. Hahahaa..
Da cam trend plak dak2 muda kahwin awal..
Tapi tak guna gak kalo aku kahwin awal tapi hakikatya aku tak bersedia pun...
So pendek kata andai ada jodoh aku dengan siapa2 tu adalah..
Kalau tak bukan rezeki untuk bersama siapa2..
Apa-apa pun aku tahu Tuhan merancang yang terbaik untuk hidup aku...

No comments:

Post a Comment