Tuesday, December 25, 2012


HABIT

Sekarang ini aku da start ngan habit lama aku..
Iaitu mandi malam..
Hehee..
Kalau dulu ada orang larang aku mandi malam..
Kirenya aku kena mandi sebelum kol 10 or kol 9 camtu ar..
Tapi sekarang da xde orang nak larang so aku bantai ar mandi kol 12.. 
Hahaaa..
Even madam besar n En. Gani da start bising tu xpe..
Huhuu.. Nanti aku mandi senyap2 tunggu diorang tido..

Macam hari ni aku baru jek ni pas mandi..
Kol 1 lebih pagi..
Aku ingat mak da tido rupanya dia ada kat luar..
Pe lagi dia tegurlah x mandi lagi ke...
Hahaaa..
Aku pun just senyum and cakap x mandi lagi pastu tersenyum comel ar aku takot mak bising.. Hahaaa..
Tapi anda di luar sana jangan amalkan ok..
Tidak bagos untuk kesihatan..
Macam aku xpe da xde orang nak larang aku so xpe boleh buat..
Aku hanya akan berhenti mandi malam bila ada orang larang aku lepas ini..
And aku harap dia...

No comments:

Post a Comment