Wednesday, December 19, 2012



Bila kawan2 kita ada masalah kita akan cuba untuk berada di sampingnya..
Kita cuba untuk mendengar n cuba untuk memberi nasihat..
Tapi kkdg2 bila kita ada masalah kawan2 pun ada dengan kita..
Tapi macam aku ni jenis x suka cerita ngan orang..
just bila aku ada mood nak cerita n kalo da setle benda tu baru aku nk cerita ngan orang2..
So kkdg tu bila aku pun ngah ada masalah n kawan2 plak cerita masalah diorang aku still akan cuba untuk dengar tapi just aku x mampu beri 50%..
At least 30% jek..
Coz yang lain2 tu aku ngan family n kerja..
Lagi2 plak skang nie aku dapat bahagian pendaftaran mmg bz sangat2..
aku nk cuti pun x tau bila coz bg aku kalau aku cuti mmg habislah kerja2 aku.. Hahaaa

So saya nak minta maaf pada kawan2 yang saya x mampu untuk nak mendengar lebih untuk masalah anda..
Bukan aku da bosan ke nk dengar just aku pun ada masalah sendiri yang aku fikirkan n aku sendiri x boleh nak fokus ngan masalah aku sendiri so macammana aku nk fokus ngan masalah orang lain..
So aku harap kawan2 aku semua akan baik2 sahaja n always be fine..
Take care..
Salam..

No comments:

Post a Comment