Wednesday, December 19, 2012



Cuba berjalan apabila semua orang sibuk berlari ke hadapan..
Tak salah sekali sekala kita cuba untuk slow down..
Tak penat ke kalau asyik berlari..
Bagi aku kalau aku da penat just chill n relax..
Bukan untuk orang lain tapi untuk diri sendiri juga..

It's true..
Dunia sekarang penuh dengan teknologi yang hebat dan canggih..
Kalau kita x tau pape pasal teknologi mesti akan trase ketinggalan tapi bagi aku kalau kau x tau sangat pun n orang lain panggil kau kolot lantak lah..
Aku x tau kenapa semua orang cuba untuk melajukan masa..
Padahal aku kalau boleh cuba untuk melambatkan masa..
Hahaaa.. Tipu jek..
Buat masa sekarang aku nak cepatkan masa aku agar die cepat berlalu so aku takkan rasa cam bangang jek nie.. Hahaaa..
Suka sangat aku cakap bangang kan..
Aku kalo bebel skang sorang2 mmg suka cakap bangang jek skang nie..
Hahaaa..
Cam pe jek kan...

Just wat masa skang ni aku nak berjalan jek ke hadapan..
Taknak lari lagi coz aku nak atur strategik dulu hidup aku.. Hehehee..
Bukan atur pe just aku ni jenis kalau merancang baik punya tapi nak laksanakan tu mmg kantoi..
So aku nak buat senyap2 pe yang aku rancang then baru aku cerita kat orang..

No comments:

Post a Comment