Thursday, November 29, 2012

FUNNY STORY

Semalam aku gi JJ dekat rumah aku..
Cam biasa mak abah gi kat dalam pasaraya and mula2 aku ikut diorang then lepas itu aku gerak gi ATM...
Pastu time aku nak kuar duit de orang lelaki datang nak kuar duit lepas itu dia bagi salam..
Aku pandang dia then aku senyum n just angguk sket jek tapi jawab salam dalam hati..
Aku takut gak orang luar tegor camtu..
Pastu aku kuar duit sebelah dia.. die tegur lagi..
Dia tanya aku sorang jeke..
Even tengah pelik2 tu die nie tegor aku tapi aku jawab gak..
Aku jawablah jalan ngan emak..
Pastu die jengket kaki die tanya mana mak aku..
Aku cakaplah yang emak aku kat dalam pasaraya..
Pastu dia cakap apentah lagi aku tak paham coz bunyi bising and dia cakap pun agak cam sopan gak ar perlahan.. Hahaha
And orang die nak kata kawan aku x mungkin coz muka dia cam da tua jek and bukan baya2 aku pun..
Maybe umur die dalam dekat 30 kot..
And pendek jek coz bila aku pandang die sambil tu aku belek gak ar ketinggian dia.. Hahaa
Aku rasa aku lagi tinggi sikit dari dia...
Pastu dia nak gerak and aku pun nak gerak gak then dia bagi salam lagi ke or dia cakap pe ntah.. 
Pastu aku pun gerak la jalan cepat2 masuk watson beli barang aku then gi kat mak abah cepat2..
Pelik kan bila tiba2 de orang tegor ko camtu dengan ramahnya..

No comments:

Post a Comment