Monday, November 19, 2012



De setengah orang suke cite pasal mati..
Bagi aku x pelik sebab dulu aku x penah berharap sgt yang aku hidup sampai tua...
Pelik kan fikiran aku..
Tapi bukanlah aku x teringin nak idup sampai ke tua..
Kawen ngan orang yg aku sayang n hidup bahagia smpai ke tua n ke syurga...
Kalo boleh even da tua pun aku nk lg still berpimpin tgn n jalan2 kat park n tepi pantai..
Wah!!! Romantiknya... Hehehee..

Aku paling cukup marah sgt bile orang yang aku sayang cite pasal mati..
Tapi kalo aku yang cite pasal diri aku n mati xpe gak...
Sebabnya satu jek.. 
Aku xnk orang yang aku sayang pergi dulu dr aku..
Biar aku yang pergi dulu sebab aku tau aku xkan mampu hidup tanpa orang yang aku sayang...

Aku rase semua orang pernah fikir benda yang sama..
Tapi percayalah perasaan itu akan hilang apabila kita bertemu ngan kebahagian kita..
Malah kita akan sentiasa berdoa pada Tuhan agar dipanjangkan umo kt dan pasangan kita agar kekal hingga selamanya.. Amin...

No comments:

Post a Comment