Wednesday, November 21, 2012


ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Semalam ngan hari ini aku rase cam nak pengsan wat keje..
Da cam orang workholic plak..
Padahal mmg keje aku yg berlambak..
Patut arini jumpe someone yg aku da lme rindu nk jumpe tp terpaksa batal last minute coz keje byk gle..
N aku tterpaksa ckp kat mak abah yg aku balik lambat..
Pe lagi melenting r abah coz risau aku nak balik sendiri n x tau nk balik ngan sape..
Tapi aku terpaksa gak ckp nk balik lambat..
So terjadi anak derhaka jap coz tertinggi suara dlm keadaan yg ngah tension..
Last2 mak abah memang sayang sgt kat aku nie.. 
Dorang amek gak aku kol 6 tue..
Sayang both of them sgt2...=D
Tapi dioang gi jalan2 kat daya bumi then aku berhempas pulas wat bundle ngan sya n mai..

Ni tadi pun aku sambung wat keje dr kol 8 lebey smpai kol 10 lebey nie td..
Sok pagi nak gi awal coz de lg nk kne wat..
N sume tu kne siapkan sebelum tgh ari..
Cam bangang n jahanam betol aku rase 2 arini..
N nak menangis pun de gak..
Memang bangang semuanya..
Sampai aku da buat muka da tadi..
Dak2 nmpk tp lantak la da mmg tension gile siot..
Silap ari bulan boleh dapat migrain aku..
Bayangkan permohonan yg baru kuar ari senin n selase n sumenya nk bawak masok meeting kames nie n kne buat bundle 13 copies n nk susun lg ngan nk wat maklumat die lg mmg cam jahanam..
Penat sgt2 n rase cam nk tido xnk bangon2 da... 


No comments:

Post a Comment