Sunday, November 4, 2012


Assalamualaikum w.b.t

Hari ini aku gi wat keje kat opiz..
Niat di hati nak siapkan keje separuh or kalo boleh bagi nampak kurg sket fail2 tue..
Tapi tadi aku rase surat yang aku buat rasenye ntah pe jek..
Padahal dari kol 9 lebey aku kat situ smpai kol 3 tp ntah pe jek yang aku buat..
Kononnya plan nk wat surat byk2 pastu kemas meja aku yg selerak itu..
Tapi last2 aku rase hanya 2 3 jek surat yang aku buat..
Pastu bila abah kol nak amek aku da xde mood nk wat keje..
Sambil tunggu abah aku kemas sket2 meja aku so nmpk ar kemas sket jek..

Ntah ar..
Aku ni kalo keje yang aku x tau wat mmg lambat..
Tapi kalo keje tu aku da tau kompom aku boleh siapkan dlm mase bape jek..
Kan best kalo camtu..
Aku struggle sket pasal byk permohonan masuk...
Aku pun x tau r nie..

No comments:

Post a Comment