Sunday, November 4, 2012


"Apa pun yang terjadi ku akan selalu ada untuk mu.. Janganlah kau bersedih coz everything it's gonna be okay.." Aku selalu cakap ni kat orang.. tapi x tau de x orang ckp camtu kat aku selalu.. Aku selalu harap akan ade orang yang tiap2 hari ckp camtu kat aku.. Tapi aku tau dan aku paham yang semua orang ade masalah masing2.. Jadi kt kena mengalah n saling backup antara satu sama lain... Maybe one day..

Kenapa kt nk orang lain tapi orang lain yg nak kat kt? Hahahaaa... Pelik betol manusia nie....

Just a random.. Aku nie kekadang kalo da lame x menangis mesti aku nk nanges gak.. Sebab aku rase puas bila nanges.. Sebab apa n bila aku menanges jgn di tanya.. Bagi aku masing2 de mase sukar die ngan fikiran yang bercelaru.. Aku plak skang nie ntahlah.. Rezeki tu belom de lagi.. Tapi aku Tuhan tu Maha Adil dan Maha Pemurah.. Aku tahu Dia yang merancang yang terbaik untuk aku..

Rindu time tue.. x tau dpt merase lg x time2 camtu.. All those memories are beautiful.. Coz of that aku masih bertahan untuk terus stay.. Kalo scan da terok da dalam nie.. Hahahaa.. Tapi aku Dia akan sentiase untuk bagi kekuatan pada diri aku.. Aku hanya perlu kuat and stay cool...

Pe jelah aku dok tulis kat entry kali ni.. Hahahaa.. Ngarut jek semua nie.. Tapi inilah yang aku rase.. Tapi sowie ar aku x boleh straight foward menceritakan apa yang aku rase.. Coz aku mungkin akan mengecilkan hati or melukakan hati orang lain.. Mane lah tau one day de yang terbace blog sengal aku nie.. Hahaa..

Assalamualaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment