Thursday, November 1, 2012



Aku ni nak kate degil x juga..
Hahahaa..
Tapi mak abah kadang2 cakap gak aku degil..
Aku nie bukan r degil yang bukan2..
Just kkdg aku nie ada peél kalo org kate camtu aku akan ikut..
Tapi nnt last2 aku akan buat balik perangai lama..
Pendek kate kalo da memang perangai aku camtu mmg camtu ar perangai even aku berubah mula2 jek then mesti balik perangai asal..
Contoh aku bleh bagi..
Kalo dulu time study de kawan2 mntk tlog letakan brg diorg kat umah aku..
So aku mmg akan tlog r kan..
So bile balik umah mak akan bebel sebab umah da r byk brg then balik ngan brg aku lg pastu ngan brg kawan2 aku lg so lg ar mak bising..
Hahahaaa..
Pastu aku ckp ngan yg next sem aku x bawa da brg kawan2 aku..
Tapi bile next sem aku still bawak gak..
Hahahaaa..
Padahal da janji ngan mak xnk bawak tp aku still bawak gak..
Hahahaaa.. So itu antara contoh degil yg aku boleh bagi..
Setakat degil2 kecik2 tu biase ar..
Aku rase sume org de degil msg2..
Cume bezanya tahap kedegilan tu jek yb berbeza..
Wat mase nie tahap degil aku masih boleh dikawal... Hahahaa

K ar..
Pewot lapar tapi x tau nk makan pe..

No comments:

Post a Comment