Monday, November 19, 2012


Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah minggu lepas aku lalui ngan penuh aktiviti.. 
Isnin keje..
Selasa gi ikut mak abah..
Rabu Keje..
Khamis kuar ngan azie..
Jumaat keje..
Sabtu pun keje secara rela.. Hahaaa...
Ahad kuar ngan azie n kak tun..

C up there.. 
Aku punya jadual minggu lepas full book..
Haahaaa...
De waktu yang best n de time yg x best..
Paling terok aku kena semalam..
Mmg cam puaka tol aku cari jalan semalam..
Aku selalu ngata abah kan kaki sesat last2 ngan2 aku pun sesat gak..
Tapi aku bangga ngan diri aku yang boleh jek survive cari jalan sorang2..
Al-maklum ar aku ni kaki putra jek..
So ble nk kne naik pengangkutan awam yang lain selain dari putra nie aku mmg lost...
So pendek kata de mase kne wat muka x tau malu tanya gak cam org bodoh yg nmpk sgt x ret naik train... Hahaaaa..
Aku dari nk ke tmpt yg di tuju even da sampai n nk balik tu pun aku sesat... Hahaa..
Last2 sampai umah kol 9 mlm.. Jiwa kental.. Hahaaa

No comments:

Post a Comment