Wednesday, November 14, 2012


Hari ini bila da ke petang tu aku rase sedey sangat...
X tau camne nak gambarkan perasaan tu..
Even smpai sekarang aku badmood tapi still cover sebab aku xnk de orang trase aku ni x ikhlas.... Huh!!!
Ntah ar..
Masalahnya aku yang nampak cam x ikhlas...

Cedey sangat2..
Seyes sedey sangat..
x tau nk ngadu ngan sape....
Xde orang pun aku nk ngadu..
Sedey kan idup aku..
Ada jek orang yang boleh aku nak ngadu tapi aku tau semua orang ada hal masing2..

Camne nk hilangkan hati yang ngah sedey sangat2 nie...
Sampaikan bila aku teringat jek hal tu mesti aku bergenang...
Kalo aku sorang da lama aku nanges nie..
Nie pun mata aku da begenang nie..
Naseb baik taip dlm gelap so x nmpk sangat......

Tenangkan hati Ya Allah..
Hanya Engkau sahaja yang mampu menenangkan hati aku...
Tolong aku Ya Allah..
Aku x mampu nk lawan nak perasaan ni..
Aku hanya manusia biasa sahaja..


No comments:

Post a Comment