Saturday, November 24, 2012


People change due to period...
I really don't like it..
I wish everything just like it use to be..
N why's that happen..

Kenapa manusia berubah apabila waktu berlalu...
Kalo berubah untuk kearah kebaikan that would be better..
But how about people change due to something bad...
That will be suck!!!

Kenapa aku harus berhadapan n berjumpa orang2 ini dalam hidup aku..
Coz ngan adanya orang2 cam puaka nie just buat hidup aku lebih bitter...
Puaka?
Hahahaaa...
Pe lagi aku boleh cakap or tulis actually..
Untuk aku cakap direct to the face memang x ar..
Kan aku penah cakap aku nie bukannya hati kering sangat nk sakitkan hati orang..
But maybe someday it might be happen when someone just dare me to do that..
Then it will be the luckiest person to have my bad mouth.. Hahahaaa

No comments:

Post a Comment