Wednesday, January 20, 2010

POST

Dunia ini penuh dengan black humour.. 4 me kalo black humour ni just one thing.. Pabila kita berfikir dengan lebih rasional ia lebih kepada menjadi komedi dalam hidup kita.. But kalo kita terlalu memikir akannya ia akan menjadi tragedi bagi yang merasa.. Aku ni apa kurangnya.. Suka gelakkan orang tapi bila orang gelakkan aku.. Aku marah plak.. Ish2x..

Actually budak ni nak cakap 'sorry' kat sesiapa sahaja yang hadir sepanjang 21 tahun lebih budak ni hidup.. Kalo2 budak ni terkasar bahasa ke? tersalah laku ke? terkasar laku ke? Buat orang sakit hati ke? Aku hanya boleh bagitau kat sini jek kerana 1st korang semua jauh2 and 2nd kalo nak tunggu aku cakap sorry depan2 korang memang susah kot.. Hahaa.. Aku kan pemalu.. Sengal tol! K ar..

No comments:

Post a Comment