Friday, January 22, 2010

JiwA kAcAu

Apa yang aku fikirkan sudah pun terjadi.. Apa yang aku bayangkan sudah sampai dipenghujungnya.. Apa yang aku harapkan sudah pun termakbul.. Tapi aku tak tahu samada aku betol2 bersedia.. Pagi tadi Pn. Hariah panggil aku ngan yang lain masuk bilik dia.. So pagi tadi aku menyambut pagi aku dengan berita yang dah basi bagi aku.. Tapi yang mengejutkan aku apabila berita itu akan menjadi kenyataan dan menjadi titik terakhir aku di situ bermula hari ini sehingga 28 january 2010 yang menjadi hari terakhir aku di situ..

Actually ura2 mengatakan dak2 sps akan ditamatkan perkhidmatan sejak tahun lepas lagi.. Tapi cam tak clear sangat news tu.. Memang aku nak berhenti dari situ tapi bila aku dapat kerja lain.. Tapi tiba2 berita yang dah lama menjadi perbualan kitorang akhirnya menjadi kenyataan bila dibagitahu hari ni.. Dan yang paling membuat aku cam terkesima pabila next week adalah hari terakhir aku.. Ntah!! Perasaan aku bila dapat tahu hal ni cam bercampur baur.. Nak kata sedih tapi aku memang nak keluar dari situ.. Nak kata aku happy tapi aku sayang nak pergi dari situ.. Senang cerita aku tak rasa apa2.. Tapi sejak aku dengar berita tu aku cam terganggu sangat.. My emotion just lost..

SEmalam kan aku cakap aku badmood.. Maybe sebab aku dah dapat mengagak berita ni.. Tapi aku cuba berfikiran positif.. Dah ar semalam earphone hp aku rosak.. Pastu aku punya mouse dah tak berfungsi langsung.. Huh!!! Cam tau2 jek.. SEmua benda yang aku sayang pun nak tinggalkan aku.. Nampaknya aku kena beli earphone baru.. Tak boleh hidup aku tanpa earphone kalo takde.. I will not let my beloved thing just go.. I will go for them.. Hahaa.. Just cheer me up on myself.. PooR me.. Tapi aku just anggap yang tiada rezeki aku kat situ..

No comments:

Post a Comment