Monday, January 11, 2010

My biGGest pRobLem

I think i have a big problem.. I have addict problem.. Addicted to what???? To the magazine.. SEjak aku keje kat c-nie.. Kerja aku asyik nak beli majalah jek.. Cam dulukan aku minat magazine mangga, hai, media n urtv.. Aku pernah try collect magazine Galaxies.. De ar dalam belas2.. Pastu aku stop.. But now aku dah tak beli magazine tu semua.. Tapi yg aku rajin beli skang ni klik or utopia or ujang..

Last saturday aku sanggup ni pujuk mak n abah gi carefour.. Semata2 aku nak cari majalah fav aku.. Magazine Malay Epop.. N yg buat aku bengang gila bila aku dah sampai kat kedai mamak tu tiba2 mamak tu cakap majalah tu dah habis.. Tak angin aku kat situ.. Aku punyalah dengan harapan nak Malay Epop tu.. Last2 aku hiburkan hati tengok rabbit n hamster kat dalam carefour tu.. Huh! sakitnya hati.. Ni sampai skang ar ni tak dapat majalah tu lagi.. Bukan aku x try cari kat kedai lain.. Aku dah carik tapi tak jumpa.. Last2 arini nak redakan hati aku beli klik.. Tapi aku nak gak Malay Epop tu.. Lama tu aku tunggu.. Dah ar sebulan sekali..

Pastu aku nak manage duit aku balik.. Kang habis semua aku guna tok beli majalah jek.. So better aku guna duit tu tok belajar bahasa jepun ke? or masuk kelas BI ke? Hmmm.. Gonna think of it.. Good!! My mind just start working.. Hahaa..

2 comments: