Thursday, January 21, 2010

My miNd

Hati aku tak tenang.. Tetibe petang tadi badmood.. Maybe terlalu memikirkan akan berita yang bakal di dengari esok pagi.. Sama ada berita baik or tak baik itu aku tak tahu.. Memang aku tak nak keje lama kat situ tapi kalo betol aku habis bulan ni nampaknya aku tak bersedia lagi nak berhenti.. Nanti apa yang aku nak buat lepas ni.. Nak apply keje skang memang susah.. Berbanding apa yang aku ada sekarang.. Dari tadi aku asyik fikir pasal berita apa yang nak disampaikan kepada aku dan kawan2 yang lain.. Just hope not that one.. Give me hope.. K ar.. Nak layan cerita korea..

One thing.. Aku nak cerita something news yang aku baca kat newspaper.. Which is really made my day.. Hahaa.. Berita tergemparnya adalah Super Junior gonna be in town this march.. Arrgghhhh!!!! Masa aku baca berita tu kat paper aku rase cam nak jerit kat situ gak.. Even memang aku dah terjerit sket ar.. Nasib baik takde orang.. Time tu aku kat library ngah baca2 paper.. Pastu selak2 page tetiba aku ternampak gambar Super Junior.. Pastu bila aku baca tajuk Super Junior akan buat show kat malaysia aku rasa cam.. Argghh!!! Tak sangkanya.. Tapi aku dapat pergi ke tak itu bukan persoalannya.. Yang penting bila Super Junior datang Malaysia itu sudah cukup bagi aku berasa dekat sangat ngan diorang.. Hahaa.. love them so much!!!!! Hope 8tv boleh siarkan konsert ni.. Wah! Siap request ni.. Hahaa


No comments:

Post a Comment