Thursday, January 23, 2014






Sekarang ni memang musin demam. Aritu abang demam.. pastu semalam abah plak demam.. abah kalo demam memang teruk sket.. masalahnye kesian kat die nak kena hantar aku ngan emak.. emak plak da membebel kat aku pasal aku x amek lesen lg.. hurmmmm.. sebagai anak yg tinggal ngan diorang ofcoz aku berasa tanggungjawab nk jaga diorang.. sepatutnya bila abah demam aku yg hantar mak n diri aku sendiri.. x payah abah nk hantar kitorg ngan keadaan die camtu.. tapi nk buat camne.. mak pun satu.. die de lesen tp die yg xnk bawak.. huhuuu.. xpe2.. nadia ko buat satu2.. buat lesen... amek muet.. amek kursus kahwin.. Erk! tetibe terselit yg ni plak.. Hahahaa..

P/S : Ya Allah.. aku doakan semoga abah cepat sembuh.. Engkau kurniakan kesihatan yang baik bagi kedua ibubapa ku... Aku doakan semoga mereka dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur.. berikan mereka kesihatan yang baik.. Amin...

No comments:

Post a Comment