Thursday, January 23, 2014



Assalamualaikum..

Da lama aku x tulis blog sampai de yang mengadu and complain nape da lama x tulis blog.. Well.. Than k you kepada yang membaca especially sorang tu yg every day bace blog aku.. Huhuu.. Sepanjang beberapa minggu aku x tulsi blog nie de macam2 hal jadi di sekaliling aku.. So antaranya de la pasal de mmbr opiz yang meluahkan persaan ketidak puasan hati pasal de doktor nie memperlekehkan tugas PT.. Hurmmmm... Sebagai PT of coz aku terasa... Coz apa yang member aku ni luahkan memang betol pun.. PT ni jawatan die penting tau.. Cam pegawai tu even belajar tinggi tapi kekedang x semua reti buat keje.. kekadang tu siap suruh PT yang buat keje die.. Ko rase PT ni ape.. kalo xde PT ni xde org nk buat keje.. Pegawai just tau semak dan pe jek.. yang buat keje and buat semakan semua PT gak.. last2 bile doktor tanya pasal status refer ngan PT gak.. dan kepada semua doktor kalo korang nak cakap ngan pegawai pun diorang refer kat PT gak.. so x payah nak memilih sgt nk berurusan ngan PT or pegawai.. yang uruskan permohonan korang PT gak.. pegawai bile benda tu da nak siap baru handle.. Untunglah keje pegawai. gaji tinggi tapi keje ntah pape.. keje PT bukannye die tau pun.. tapi PT nie keje pegawai die semua die amek tau.. multitask la katakan... Ok la.. done my part.. tapi aku nak gak luahkan de sesetengah org yg agak tidak prihatin bila kita berkerja dalam group ce lebih considerate sket ngan rakan sekerja.. ko tau unit ko busy tapi ko masuk awal tapi ko bukannye de kat tempat dok ko.. ko gi melepak dulu dekat kol 9 lebih baru ko duduk.. taulah ko nk berhenti atleast biarlah berhenti tu org ingat ko sebagai pekerja yang rajin, cemerlang gemilang dan tebilang....Salam

2 comments: