Friday, January 24, 2014



Assalamualaikum..

Aku nk story pasal hal malam semalam.. dalam rumah aku semua demam except aku sorang.. Erk! coming soon ke.. not sure tapi selalunya antibodi aku ni lain sket.. time orang dok sebab demam die x demam tapi time org sebok x demam tu ang die demam.. die degil sket... Huhuuu.. So mak abah demam.. semalam aku telah menjalan tugas seorang anak mithali secara x langsung.. Huhuu.. just buat pe yg diorng nak.. cam kalo nak air ke nak roti ke or pape jelah.. Selalu kalo malam2 de org teman aku kat phone tp malam xde coz die pn tido gak.. so xnk kaco maybe coz penat sgt and die pn x sihat gak.. so aku pn terkial2 la sorang2.. nk tgk tv mak abah tgh tido kat luar.. pastu nk tgk laptop kang laptop bisu apa pun x boleh and malas plak aku nak pasang laptop.. last2 aku pun baring2 main tab sambil2 tu main game tgk internet.. pastu da kol 11 tu aku pn cam nk tido even mata x ngantok mana pun.. so bile tido dalam keadaan x ngantok nie bila aku paksa diri aku tido dia akan terjadi satu perkara iatu mimpi yg ntah pape walaupun aku tido tu baru jek bape minit.. bayangkan dalam mase 10 minit aku tido aku boleh mimpi macam2.. padahal baru 10 minit aku tido terasa da cam tido lama coz aku da mimpi macam2.. da cam tido 3 4 jam.. ntah pape jelah aku mimpi.. yg kelakarnye tiap2 mimpi xde kaitan satu sama lain pn.. mule2 mimpi ni tetibe aku da mimpi lain plak pastu mimpi lain plak.. xde kaitan ngan mimpi sebelum ni.. ntah pe yg otak aku fikir pn x tau la.. huhuuu.. pastu dalam kol 11 lebeh dekat kol 12 or da kol 12 barulah die bangon and kol aku.. so kitorang borak smpai kol 2 lebey... borak ke? Hahahaa....

p/s : aku doakan semoga mak abah or siapa2 kat luar sana semoga cepat sembuh dan dikurniakan kesihatan yang baik.. Amin..

No comments:

Post a Comment