Sunday, January 12, 2014


12 Januari 2014

Sedihnye hari ni......=( 

Semalam aku geram sangat... aku paling x suka apa yg aku plan tetibe last minit berubah.. cam semalam sepatutnya aku x payah ikut pn.. geram and sakit sangat hati aku... sampai aku x boleh nak buat apa.... aku nk marah pun x boleh... aku nak buat apa.. cuba kau cakap ngan aku.... apa yang aku boleh buat dekat rumah orang tu.. kalau rumah aku sendiri boleh gak aku masuk bilik dan dok sorang2 diri and gayut ngan orang yang aku sayang nk luahkan apa yang aku rasa.. tapi masalahnya aku kat rumah orang.. takkan aku nak masuk bilik orang plak.. baju semalam pun pakai orang punya.... pastu janji nk balik awal.. cam hampeh.. semuanya x pegang janji.... aku bengang gila tadi pagi.... pastu perut aku plak meragam dari semalam lg smpai pg tadi da bape byk kali aku membuang.. cirit birit plak tu.. perot aku memulas.. tapi pelik gak coz aku sorang jek yg sakit perot.. padahal aku makan pe same ngan dorang makan.. pastu bila aku ingat2 balik pagi semalam aku makan magie ngan cili padi n tauhu.. maybe sbb tauhu tu kot coz aku makan camtu jek n just celur air panas 1 minit jek.. coz tauhu tu x tau bile mak beli takot die cam nk basi ke n aku plak masak sekejap sangat.. so tu yg pewot aku meragam.. pastu ni aku pergi keje gak even pewot x selesa coz aku da sakit hati sgt nk dok umah... malas aku nk dok umah buat mood aku lagi terok jek.. so better aku tenangkan aku kat opiz.. dan aku harap die temankan aku gak.. tapi die pun merajok dengan aku.. hurmm.. naseb ko la nadia.. semua benda jadi dalam satu masa... nakal sangat kan.. so ko terimalah...

No comments:

Post a Comment