Friday, January 10, 2014




10 Januari 2014

Hope today more better than yesterday... I can do my work.. even I can't fnish it but atleast I reduce my workload yg sangat melampau.. Coz dak2 ni aritu x cari fail pastu bile surat2 tu da bertimbun baru cari fail.. Sekali datang kat meja aku memang menggunung la kan.. pastu dengan sistem yang da ok.. so byk sijil2 yg aku nk kne rekod dalam pergerakan.. Memang byk gile atas meja aku smpai aku sendiri x tau nak start dari mana.. Even de member nk tolong pun aku x kasi coz takot lg pening sbb benda ni cam leceh sket.. nk kena semak n kalo dokumen da ok terus rekod nak wat sijil and de yg nak kne wat kuiri.. kalu aku rajin aku terus buat time semak tu x pun aku semak dulu mana yg kuiri letak tepi.. mana yg dan aku buat.. so bile de org lain tolong aku jadi cam x boleh coz nnt aku kena semak balik bnda tu so better aku buat sendiri sekaligus.. pastu mana yg nk tolong aku bg semak permohonan baru.. Huhuu... pastu bile aku tengah buat ada jek yg datang kacau.. de yg suruh buat kerja ni la time aku ngah wat keje aku.. de yg call la ty status la pastu de yg nk jumpa la.. so benda2 tu boleh buat ko badmood dlm keadaan ko tgh stress.. memang semalam cam pe jek rase.. aku memang badmood tol semalam.. pastu telefon plak byk pas kat aku.. Haish!!!! dan aku paling x suka kalo  pas tu org lain punya call.. Diorang ni asal pelik2 jek pas kat unit aku.. ingat unit aku ni kaunter pertanyaan kot.. semua benda tau... huhuuu... tension jek smalam.. Tu yg aku balik keje gi JJ ngan mak abah pastu smpt shopping.. sampai kena kuar duit 2 x tu.. Huhuuu... Coz duit belanja x cukup nk standby.. Hehehee.. Pastu mood da ok sket n malam plak de org tersayang teman so lg ok...=D so tulah cerita semalam.. so harap hari ni dan hari-hari yang akan datang lebih baik dari semalam dan yg lepas2 tu.. ni kan tahun baru so FIGHTING!!!!!!

No comments:

Post a Comment