Tuesday, January 7, 2014



Assalamualaikum....

Pada 05 Januari 2014 adalah antara hari yang aku neves sangat.. da cam nk amek result or gi interview or jumpe doktor gigi gaya die.. Huhuuu... Di mana aku telah bawa Zul untuk jumpa dengan family aku dan kenalkan die dekat family aku.. Aku nak family aku tau yang aku berkawan dengan die.. So kebetulan plak family aku semuanya ade hari tu so die dapat lah jumpa semua sekali keluarga aku.. hehee.. Alhamdulillah.. Semua ok just maybe cam malu2 kucing sket semua orang kan pastu plak jumpa kat luar.. Kitorang makan Pizza de orang tu belanja.. Thank u kat org yg belanja tu..=D Sedap Pizza tu lagi2 de org belanja.. Hahahaa.. Nnt sy belanja awak plak ok.. Ok back to the story nanti aku nak bawak die jumpa kat umah coz aritu jumpe cam x betol2 kenal lg coz byk tumpuan pada persekitaran.. So ni nnt tumpuan tu lebih lg ble x ramai org n tmpt pun selesa nk borak.. Aku harap semuanya berjalan dengan lancar dan pada 05 Januari 2014 ni juga meruapan detik bahagia aku bila keluarga aku boleh menerima die.. Cuma aku kena dekatkan die ngan keluarga aku lg so nnt bile da betol2 confirm then bleh ar aku masuk minang die..Erk! Aku plak.. Gatalnye.. Hehehee..... Peace.... Happy......

p/s : Syukur pada Mu Ya Allah.. Kau sentiasa mendengar doa hamba Mu.. Insya'Allah aku akan cuba menjadi hamba Mu yang baik. Amin

No comments:

Post a Comment