Thursday, January 30, 2014



30 Januari 2014............

Seriously.. da nk masuk bulan 2.. Padahal rase baru jek New Year.. U know time go so fast foward without hesitate.. U never realize time just passing u until when stop and looking back and u know how far u already walk or run.. Cam aku.. x sedar yg diri ni da makin tua.. 26 kot.. Center of the age in 20's.. Huhuu.. Kalo nk apply keje pn org nak yg umur bawah 23 tau or paling kurang 25 ke bawah.. naseb baik aku ni da keje sini kalo camne nk cari keje lain kalo umur da lebey nie.. Huhuhuhu.. 

Kalo dulu aku maybe x penah nk sedia.. aku letakkan target umur aku pada 27 untuk de family sendiri.. tapi sekarang aku rasa da ready.. Die tanya aku da ready dari segi apa.. Hurmmmm... Kalo bab masak tu mmg kantoi lg tp tu aku boleh belaja even lepas kawen pun.. bab kemas rumah aku boleh jek asalkan rumah x banyak barang dan xde org kaki sepah.. Huhuhu.. tapi selalunya aku yg kaki sepah balik ni.. aku kemas aku yg sepah balik.. Pastu tanggungjawab seorang isteri Insya'Allah aku boleh laksanakan.. dan tanggungjawab seorang Ibu Insya'Allah aku da bersedia even aku ni ngan budak2 x berapa sgt tapi aku rase kalo aku da kawen n da de anak sendiri bru aku tau kot perasaan tu.. Kalo nk tunggu perasaan tu dtg mmg aku rase lmbt lg aku nk kawen.. so I think better to experience it rather than u wait until u ready coz u never know when u will ready..

P/S : Sudikah awak menjadi nyawa sy?

No comments:

Post a Comment