Tuesday, January 7, 2014





Sejak ahad hari tu aku rase tenang jek bila da bawak die jumpa family.. Aku harap lepas ni semuanya akan ok..  Coz sebelum ini sebelum aku kenalkan die ngan family cam2 jadi kat kitorg.. sedey coz benda tu berlaku sebab aku.. coz aku takot sgt nak kehilangan die.. Sampai pernah de yg nk putus.. Aku takot benda tu terjadi coz aku x kuat.. maybe ni dugaan org bercinta.. Tapi aku selalu akan doa kepada Allah sekiranya betul die jodoh aku maka dekatkan aku dengan die.. Alhamdulillah setelah macam2 terjadi aku masih bersama die.. tapi kalo kitorg gadoh pun sebab aku.. kalo die x push aku mesti hubungan ni x sampai sini sekarang nie.. Insya'Allah aku akan cuba jadi yang terakhir dalam hidup die begitu juga die adalah yg terakhir dalam hidup aku.. dan aku akan jadi yang terbaik untuk dia.... 

No comments:

Post a Comment