Monday, October 15, 2012



Today is just suckzz....
Aku paling benci ble aku tgk mase da pukul bape yang kononnya aku x sedar mase da berlalu dengan cepat.. Padahal aku x tau pun aku buat apa sebenarnya..
Sebab kerja x banyak pun yang bergerak..
So aku x tau pe yang aku bz kan satu hari ni sampaikan banyak kerja aku tertangguh sebenarnya.. So pelik kan..
Aku da start risau da nie..
Sebab lepas ni tanggungjawab tu atas aku..
Aku ni walaupun da nk masuk sebulan tapi aku baru lagi..
Byk sgt aku x mahir lagi..
Ntah r..
Hahahaa..
Cam pe jek...
Rase cam bongok pun de...
Kalo aku sambilan mmg aku da minta berhenti jek..
X tahan kot aku kat situ..
Aku blaja untuk bertahan..
Sejak dari NAZ lg..
Ntah ar..
Aku x tau sejauh mana aku boleh bertahan..
Tgk ar seminggu nie..
Aku baru nak menyesuaikan ngan diri aku ngan kerja nie semua..
X guna kalo aku ada meja sendiri tapi x tau buat kerja..
Hahahaa..
Poyo jek ayat aku..
Tapi seyez aku stress gle tadi..
ngan nak meeting lg khames nie.. Aduyai..
Aku harap aku akan ok jek nie..
Just please...
Give me strengh...

Ya Allah.. Kuatkan aku.. Kuatkan semangat aku... Kuatkan minda aku... Kuatkan hati aku....

No comments:

Post a Comment