Saturday, October 27, 2012



Assalamualaikum....
Ya Tuhan...
Entah kenapa hati arini agak sedih...
Mood pun agak tak berapa nak best...

Apa yang mampu saya lakukan..
Aku sekarang ni asyik fikir pasal kerja jek..
Aku ingat nak siapkan novel aku then tgk boleh jual ke x..
Then kalo lepas rezeki yang aku ada aku nk simpan n setengah tu aku nak bayar ptptn..
Hahahaaa..

Ntah ar..
Nk mencarut kat dalam ni pun aku tengok de gak yang bace aku punya blog nie..
Tapi kalo aku tercarut or mmg ngah bengang tu bace jelah ek..
Nk luah kat orang pun x boleh gak..
Sebab masing2 de masalah masing2..
So mmg last2 kt gak ar yang sakit ati bile kt nk try cite then orang x layan..
Hahahaa..
So better x payah citer...

Aku ni pun hidup ntah lama mana...
Kalo panjang lagi umur dapatlah aku merasa nikmat kurniaan Tuhan..
Kalo x panjang umo aku just berharap ada bekalan yg boleh aku bawa di akhirat nnt.. Amin..
dan aku berharap ada orang yang sentiasa doakan aku..
So kepada sesiapa yang mengenali dak nadia nie.. Doakan die bila dia da tiada nanti..
Sementara aku ada ni just doakan aku jadi insan yang baik..

No comments:

Post a Comment