Saturday, October 27, 2012



Aku still rase sedey....=(
Apa yag boleh aku buat..
X kan nk nanges..
X guna pun..
Hahahaaa..
Nie pun dahi aku nie da berkerut seribu da nie..
Smpai aku sendiri da naik lenguh sbb asyik berkerut jek...
Hahahaaa..

Tapi apa yang boleh aku buat..
Kan best de sorang sentiasa ada dengan aku 24 hours..
Tp x dpt lg orang camni nie..
At least mak abah just a few hours jek..
Aku x boleh kaco diorang.. Hahahaa..
Aku pun da besar..
Aku harus belajar untuk hidup sendiri..
Aku x tau r camne aku akan datang..
Silap aribulan aku x kawen then stay ngan anak2 buah aku..
Pastu just aku ngan hidup aku.. ngan anak2 buah aku..
Nie pun x sabar tunggu sorang anak buah aku nie.. Hehee

K ar..
Nk gi makan laksa johor pastu bubur sambal byk2..
Kalo aku ngah badmood selalunya aku akan makan makanan yang pedas kaw2 punya then minum air sejok kaw2 punya...
Walaupun itu di kira menyeksa badan sendiri..
Nie pun asyik makan tapi yang kuar secoit..
So n pun salah satu punca nape aku badmood..
Aku kalo x dpt membuang pun aku badmood gak sbbnye aku sembelit..
Masalahnya pewot x selesa.. Nk makan pun jd cam terbantut sedikit..

K ar... Assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment