Monday, October 22, 2012



Arini quite okay...
Keje yg banyak tue nampaknya da mula bergerak sedikit....
Thanks to finie..
Aku sebenarnya x rushing sgt kalo aku punya officer nk cuti smpai seminggu nie..
Da ar aku bergantung kat die jek nie.. Hahaaa
So temanya mmg aku pulun tok siapkan sume surat sblm die cuti..
N aku just de satu ari jek lg..
S sok kne kaw punya..

Tadi petang aku da smgt nk balik nie..
Tetibe de plak keje las minute..
Aku mmg pantang betul kalo keje last minute nie...
Masalahnya kalo aku ni drive sndiri xpe gak nk balik kol bape pun..
Tapi abah amek aku so kalao lambat mmg abah x kesah..
Tp kesian kat die jalan jam n dia plak yg bawak..
Kalo aku ade lesen mmg aku da bawak da tue..
Hahahaa..
Hai!!!! 
Ntah bile aku nk merase pegang stereng n bawak kete tue..
Xpe doakan aku..

aku pun x suke balik lambat..
Kalo boleh sharp kol 5 aku nk gerak balik..
Sebabnye aku x nk sampai umah lmbt..
Nnt aku nk ajar ngaji lagi..
Kalo balik rehat smpai malam xpe..
Nie aku wat kerja murni lagi ptg smpai kol 8 tolong abah ajar dak ngaji..
Then kol 8 lebih tu ar aku baru bleh rehat n mandi n makan kalo mak da masak..
Kkdg kol 9 lebey baru makan..
Pastu aku kne kemas dapur..
Kalo nk bukak lappy pun kol 10 then tgk2 jap kol 10 lebey da tido..
Kalo nk tido lmbt pun weekend n jumaat malam sbb sok x keje..
Tu ar rutin harian aku..
Except kalo senin mmg aku boleh rehat awal sket sbb mak x masak so mmg kitorg gi pasar malam n makan awal so rehat pun awal.... Hehehee..
So nie aku nk gi makan nasi dagang..


Assalamualaikum.......=)

No comments:

Post a Comment