Monday, October 8, 2012



Aku hanya mampu lihat dia dari jauh..
Aku x mampu nak mendekati dirinya itu...
Dirinya terlalu ramai yang suka..
Walaupun dia tidak sedar akan hakikat itu..
Tapi ramai gadis2 di luar sana yang ingin mengenalinya dirinya itu..

Kalau aku ada 'time machine'akan aku ulang kembali waktu pertama aku berjumpa dengan dia..
Aku akan beritahu yang aku suka pada dia pada pandang pertama..
Dengan harapan hatinya turut berasa pe yang aku rasa..

Kalau aku mampu putar kembali masa...
Aku tidak akan sesekali melepaskan tangannya walaupun sesaat..
Kerana ia akan membuatkan diri aku makin jauh dengannya walaupun setapak..
Setapak bagai berjuta batu jauhnya..

Kalau aku dapat putarkan masa kembali aku x kan sesekali pejam mata aku untuk tidur jika aku mampu..
Kerana aku x mahu terlepas untuk melihat keindahan ciptaan makhluk Tuhan..
Dia tersangat indah...
Terasa segan dan malu untuk aku menatapnya..
Terasa mata ini tidak layak untuk menatap wajahnya...
apentah lagi untuk diri ini memiliki sekeping hati yang lebih bernilai dari permata malah jauh lg nilainya dr berlian..
Tiada tandingan yg mampu aku miliki...

No comments:

Post a Comment