Wednesday, October 3, 2012



Hari ini aku rase cam penat sangat2...
Balik keje td pun aku da badmood....
Penat... Tension...
Ngan dalam kepala otak aku nie pening ngan cam2 aku fikir....
Aku tanya diri aku mampu ke nak handle benda nie semua..
Selalu aku bawah orang tp nnt aku di antara akan menjadi org yg penting...

Td lepas dapat ckp ngan seseorang...=)
Walaupun aku x luahkan apa yang aku rase hari ni kat dia tapi aku rase tenang jek skang..
Dengar suara dia pun td da buat aku rase tenang sket..=)
Aku rase ringan jek kepala aku skang..
So thanks to him even dia x sedar pun yg dia da buat hati aku da tenang sket n x buat kepala aku serabut..
Just maybe die r kot yg serabut ngan aku lg.. Hahahaaa...'

Just aku harap2 sgt esok akan lebih baik dari hari ini..
Dan akan menjadi lebih baik di hari akan datang..

P/S : Ya Allah.. Engkau tenangkan lah hati hamba Mu ini dan lapangkanlah dada aku agar senang ilmu masuk dan dapat memfaatkan ilmu itu sebaiknya.. Bukakanlah minda dan hati aku agar aku mampu menghadapi semua ini. Lindungi aku dari sebarang kesulitan yang aku x mampu tangani. Amin...

No comments:

Post a Comment